02 October 2015

October goals




De bedoeling was eigenlijk dat ik dit gisteren zou plaatsen.. maar helaas overviel me alles een beetje. Ik ben weer bij de huisarts geweest en dit keer was het om bloed te prikken. Het is nu dus hopen dat alles mee valt. Oktober begint dus niet heel goed voor me, dus we gaan er maar het beste van maken.



Hoofddoel:
Mijn hoofddoel van deze maand is het houden van rust en het zorgen voor een gezond leven. Het begint al goed als het gaat om gezond leven. Ik heb al vaak een smoothie gemaakt of gekocht en ik eet meer fruit dan snoep. Het houden van rust gaat maar op een manier: een goede planning hebben. Ik ben daar veel mee bezig en zeker om mezelf stres te besparen. En aangezien dat nou toch komt in het examen jaar.. moet ik het nu toch echt gaan gebruiken.




























Er zijn ondertussen een paar kleine goals bijgekomen zoals naar een halloween event gaan en een bucket list maken. Deze heb ik vandaag nog bedacht en ze konden er helaas zo niet meer op dus die staan er als x-tra op :)

Naar een sportschool gaan:
Iets wat ik al een tijdje aan mezelf beloof maar het steeds niet doe. Ik doe niks aan sport, ik geef daar helemaal niks om en zeker niet als sporten zoals voetbal of hockey. Tennissen lijkt me dan wel weer leuk maar dan moet je allemaal meedoen aan wedstrijden en heb je hier in de buurt niet echt hele leuke clubs waar je bij kunt. Daarom wil ik graag naar een sportschool zodat ik mijn conditie kan opbouwen door middel van hardlopen en verschillende trainingen. Daarbij lijkt Yoga me ook erg leuk en dat maakt me misschien minder gestrest.

Een mood board maken:
Iets wat me bezig houd en waar ik misschien meer inspiratie uit kan krijgen. Alles wat ik dat seizoen leuk vind, wil gaan doen en wat me inspireert. Dan gaat het niet alleen om een item zoals mode, interieur of kleuren maar echt om alles wat leuk is.

Healty recepten opschrijven:
Ik zie nu pas dat ik in mijn boekje healthy verkeerd heb geschreven... slecht van mezelf!. Maar aangezien ik gezond wil gaan leven moet ik een eigen recepten boekje maken met allemaal lekkere gezonde dingen. Weet je een lekker recept? stuur het dan naar me op: myworldasmaud@gmail.com en geef het als onderwerp: Gezond recept! Dan kan ik dit in mijn recepten boekje zetten :)

Amsterdam bezoeken:
Dit staat ook al lang op de planning. Maar omdat ik het de laatste tijd zo druk heb komt er weer niks van. Als ik straks mijn rijbewijs heb weet ik zeker dat ik er iedere maand kom. Het kan nou ook wel maar dan moet ik lang in de trein zitten waar ik niet zo veel zin in heb. Het is bijna 2 uur rijden en het kost €35,- heen en terug. Het is dus niet dat ik zomaar kan zeggen laat ik even naar A'dam gaan. Vandaar dat 1x in de maand goed genoeg is. Het is alleen nog even uitzoeken wat nou echt leuke plekjes zijn om heen te gaan. Ik weet dat de 9 straatjes of 7 straatjes een hele leuke activiteit is en natuurlijk is de dam leuk om even te bezoeken. Maar wat zijn nou echt van die must winkeltjes wat leuk is om te bezoeken? Ik bedoel dan echt kleine winkeltjes waar je leuke prullaria kunt kopen! Weet je iets dan kun je me ook mailen: myworldasmaud@gmail.com  en zet dan even het onderwerp als: Uitstapje Amsterdam. Ik ben echt blij met deze hulp!






































Er zijn dus nog een paar goals die ik wil gaan maken deze maand. Deze stonden niet echt op mijn lijst maar ze zijn wel in me opgekomen.

Naar een halloween event gaan:
Halloween is mijn favo feestdag en ik vind het dan altijd leuk om dat te vieren. Helaas is het nog niet zo ver in nederland dat we door de straten lopen om snoep op te halen en dat heel de straten zijn versierd. Ik zou het wel graag willen dat het net zo was als in Amerika en ik denk ooit in de toekomst dat dit wel zou komen, aangezien er nou enorm veel halloween evenementen zijn. Het liefst zou ik naar de Halloween Fright Nights gaan in Walibi Holland maar helaas omdat ik niet goed heb gepland gaat dat niet door dit jaar. Ik ben er al een keer geweest en het was erg leuk, mijn min punt was wel dat het veelste druk is en dat we pas om 4 uur in de nacht thuis waren. Misschien dus een ander evenement dit jaar.

Bucket list maken:
Gisteren zat ik erg veel te piekeren. Ik heb veel nagedacht over wat er met me kan zijn en toen realiseerde ik me dat er nog redelijk veel dingen zijn die ik wil doen in mijn leven. Dat zijn steden bezoeken, naar evenementen gaan, dingen proberen. Vandaar dat ik ga beginnen aan een best grote lijst. Het word een online lijst wat jullie kunnen zien. Ik ga het ook echt afstrepen als ik het heb gedaan. Het word een enorme lijst en ik heb heel erg veel dingen al die er in gaan komen.

Mauddelaat.nl een leven geven:
Ja jullie lezen het goed! mauddelaat.nl ik heb dit domein al heel erg lang en ik heb het een keer van mijn vader gekregen. Het was voor mijn musical cv maar aangezien ik daar niet veel mee deed wil ik dit gaan gebruiken als mijn eigen blog. Ik heb al wat ervaring met HTML en met CSS en dus kan ik er opzich wel wat van maken. Het is alleen dat ik niet weet hoe ik met dreamweaver moet omgaan. Op YouTube staan erg veel filmpjes over hoe je een website moet beginnen. Het is ook fijn omdat ik dan een e-mail heb waar ik veel mee kan doen. Ik ben al bezig met het ontwerpen van de hoofdpagina en de blogposts dus ik hoop dat ik deze maand een start kan maken en afscheid kan nemen van blogspot. Blogspot vind ik zelf wel heel erg fijn en je ziet precies hoeveel mensen er op je pagina komen. En je hebt een perfect overzicht in alles wat je doet en nog wil doen. Ook een blogpost schrijven is erg makkelijk en gaat heel soepel. Dus ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.




Het is dus een flinke lijst wat ik nu heb. Ik hoop dat dit ook allemaal gaat lukken. Morgen wil ik een post schrijven over smoothies. Ik heb nog niet veel gedaan met eten en dus leek dit me wel een leuke.

Voor ideeën, laat een berichtje hieronder achter!

XOXO











1 comment:

Romy Morgan said...

Succes met je doelen, en hopelijk voel je je snel beter!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...